Naszą misją jest promowanie tematu zwinności w polskiej społeczności, w związku z tym piszemy artykuły o agile, w tym zapowiedzi i relacje z konferencji. Niektóre z konferencji i wydarzeń obejmujemy też patronatem medialnym. Poniżej spisaliśmy kilka zasad, według których decydujemy, czy dane wydarzenie obejmiemy naszym patronatem oraz czego oczekujemy i co dajemy w zamian w ramach patronatu.
Jakie wydarzenia obejmujemy patronatem?
- patronujemy i promujemy wyłącznie wydarzenia związane ze zwinnością
- wspieramy wydarzenia otwarte, do którego potencjalnie dołączyć mogą wszyscy nasi czytelnicy, unikamy promowania wydarzeń zamkniętych
- wspieramy wydarzenia organizowane przez społeczności lokalne albo grupy osób zaangażowanych w działania związane z promowaniem agile i wymianą wiedzy
- preferujemy wsparcie wydarzeń, w których znamy osobiście organizatora(ów) i wiemy, jakiego poziomu jakości wydarzenia możemy się spodziewać
- preferujemy patronat nad wydarzeniami o większej skali i odbywającymi się cyklicznie
- nie patronujemy wydarzeniom technicznym (np. DevOps, konkretne technologie, konferencje związane z testowaniem) – nie jest to zgodne ze specjalizacją portalu
- nie patronujemy konferencjom i spotkaniom skupionym na zarządzaniu projektami
- nie promujemy wydarzeń marketingowych pojedynczych trenerów czy firm szkoleniowych, a także wydarzeń promocyjnych firm realizowanych w ramach działań typu „employer branding”
- nie promujemy wydarzeń typu „targi kariery”
Nie jest to lista kompletna i każda kolejna propozycja może rozszerzyć albo doprecyzować tę listę.
Co dajemy w ramach patronatu?
- zapowiedź wydarzenia na stronie portalu w postaci artykułu
- zapowiedź wydarzenia w naszych mediach społecznościowych (Linkedin, Facebook i Twitter)
- realizacja konkursu promującego wydarzenie wśród czytelników (jeśli organizator udostępni bilety na ten cel)
- banner na stronie głównej portalu zapowiadający wydarzenie
- udział przedstawiciela redakcji w wydarzeniu i relacja na stronie portalu
Czego oczekujemy w ramach patronatu?
- zniżkę dla naszych czytelników i/albo darmowe wejściówki do rozdania w ramach konkursu promującego wydarzenie
- zamieszczenia informacji o patronacie na stronach wydarzenia i w mediach społecznościowych
- zamieszczenie informacji o patronacie w materiałach konferencyjnych (jeśli takie są przygotowane)
- wejściówkę na wydarzenie dla przedstawiciela redakcji
- możliwość przekazania ulotek reklamujących portal uczestnikom wydarzenia
- możliwość wystawienia rollupa reklamującego portal w ramach przestrzeni wydarzenia
A co w przypadku gdy nie obejmiemy patronatem?
- dla wydarzeń, których zdecydowaliśmy się nie objąć patronatem, nadal istnieje możliwość przygotowania materiałów, którymi możemy podzielić się z naszymi czytelnikami w mediach społecznościowych
- spotkania społeczności chętnie zamieścimy na stronie Społeczności
- istnieje też możliwość zaproszenia do występowania członków naszej redakcji, co prawdopodobnie zaowocuje promocją wydarzenia naszymi indywidualnymi markami i mediami społecznościowymi.