#DobryPO – jak być dobrym Product Ownerem

Pobierz ebooka na temat roli Product Ownera

W pierwszej części znajdziecie sumę materiałów dotyczących roli Product Ownera z naszego portalu. W drugiej części, zebraliśmy stricte praktyczne wypowiedzi od kilku osób w roli Product Ownera z różnych organizacji. Jest w niej wiele materiału dotychczas nieopublikowanego na naszych łamach.

Zaproszeni Product Ownerzy dzielą się spostrzeżeniami, jak poruszać się w gąszczu zmiennych czynników otoczenia zewnętrznego. Podpowiadają też, jak rozmawiać z interesariuszami wewnętrznymi, aby ci byli zadowoleni, jednocześnie dostarczając produkt wysokiej jakości, z którego mogą korzystać użytkownicy.

W książce znalazły się również odpowiedzi na często zadawane pytania, padające najczęściej od Product Ownerów, którzy zaczynają swoją przygodę: “Jak mogę rozwijać się w tej roli?” czy “Gdzie mogę poszukiwać inspiracji do rozwoju?”. Zastanawiamy się również, czy w ogóle potrzebujemy Product Ownera w organizacji oraz jaką wartość dodaną może wnieść. Kilka zdań poświęciliśmy także na rozważania: czy Product Owner powinien być solidnie umocowany w strukturze, czy może wystarczy, jeśli będzie wyłącznie przekazywał zespołowi wytyczne z góry.

Książkę ubarwiliśmy dedykowanymi grafikami, za które dziękujemy Zuzie Bukale. Możecie wśród nich znaleźć czytelnie przedstawiony framework Scruma, do korzystania z którego serdecznie was zachęcamy.

Dziękujemy również za udział w napisaniu książki Piotrowi Szatybełce, Pawłowi Leszczyńskiemu, Marcie Kossowskiej, Przemysławowi Kulesze, Katarzynie Wolfram oraz Pawłowi Jurdeczce.

Ta strona używa Cookies, korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Nasza Polityka Prywatności
Akceptuję, bo lubię Was czytać.
x